Djävulen och min själ

Queens Bohemian Rhapsody spelas på min stereo samtidigt som jag längtar fyra minuter längre fram i tiden. Varför är det en fysikalisk omöjlighet att färdas i tiden? Eller åtminstone kunna snabbspola när något tråkigt händer och spola tillbaka när någonting bra har hänt. Det skulle jag verkligen ha nytta av nu. Vad begär Gud av en liten ponke som vill spola fram tiden några få minuter så han kan se på ett nytt avsnitt av House? Är det möjligtvis djävulen jag ska vända mig till? Söker han själar att köpa så har han hittat en villig säljare utan att ens leta. Kan man göra en bättre affär? Jag säljer den till ett relativ billigt pris och jag begär inte mycket i gengäld. Är det någon som har ett finger med i spelet i helvetet så är jag mycket tacksam om du kunde förmedla informationen om affären till han som bor under oss alla med sina genomruttna hantlangare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0