Dött lopp

Jag gillar inte torsdagar. Dels för att skoldagen är extremt lång, och därför blir jag trött när jag kommer hem. Och dels för att det inte är något bra på TV:n. Det har aldrig, så långt bakåt i tiden mitt minne sträcker sig, sänts något bra och gulligt tv-program som är värt att offra lite av min dyrbara tid för att titta på. Visst, det går någon kriminalare på femman, men efter att ha sett för mycket på engelska deckare så är en amerikansk kriminalserie lika intressant och spännande som att se på när tånaglar växer. Jag tror att programmet Medium hade säsongsstart i dag på fyran, men det är verkligen uttjatat och tillför ingen glädje till mitt liv, så det kan jag gott och väl klara mig utan.


Morgondagens sovmorgon är verkligen efterlängtad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0