Förvånad

Biologi och naturkunskap har aldrig varit några av mina favoritämnen. De nästan uteslutande de ämnen som jag endast har betyget godkänt i. Eller rättare sagt; hade. Det är nämligen så att jag fick betyget mycket väl godkänt på naturkunskapsprovet jag fick tillbaka i dag. Jag blev förvånad. Min haka hängde och dinglade som en slapp snopp, och vägrade stängas. Jag satt på min stol, med hakan i knäet och provet i handen. Jag svimmade nästan av chocken. Lärarinnan gav mig två extrauppgifter att göra till nästa veckas lektion, och om jag lyckas med dem kommer jag få ett MVG som slutbetyg. Jag ska satsa stenhårt på uppgifterna, fast jag måste även satsa stenhårt på skolans kortege. Men jag har hela helgen på mig att göra de där sjuka naturuppgifterna, så det ska nog gå att pussla ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0