Fotsvett

Jag var tidigare under kvällen ute på en promenad med hunden. Vi gick och drällde utan något precist mål, vi strövade så att säga omkring. Hunden drällde dock en aning mer än mig eftersom hon ville ner i diverse diken och lukta på andra hundars avföring eller själv tömma sig på mat som har blivit bearbetad av tarmarna eller vatten som en gång i tiden har släckt hennes törst.

  Jag satsade på en lätt och ledig så kallad outfit när jag var ute och drällde. Ett par beiga foppatofflor fick pryda fötterna. De är verkligen bra fotsvettsreducerare. Det är så luftigt och man känner hur vinden kittlar tårna medan man traskar omkring och har lagt på charmen för att börja jaga date till avslutningsbalen i trean, om två och ett halvt år. Det gäller att börja i tid, som en vis man en gång förklarade.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0