Lösningen till alla problem

Jag har tagit en paus i pluggandet av samhällskunskap och matematik under den senaste timmen, som jag i stället har spenderat tittandes på Men in Trees. Jag häpnar över att trean har lyckats klämma in tre reklampauser i timmen. Jag tycker att alla TV-kanaler ska bli statsägda så vi slipper all reklam som bara får oss att slösa våra pengar på Vanish Allrengöringsmedel eller någon annan värdelös vara. Höj inkomstskatten och låt de privatägda kanalerna bli ett minne blott!


Nu måste jag återigen dyka ner i skolböckerna, för jag har inte förberett mig alls så mycket som är nödvändigt för att få mig att känna mig förberedd inför ett prov. Dock så tror jag att jag redan kan samhällskunskapen, men det känns aldrig bra att vara opluggad inför ett prov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0