Min artikel

Rotade igenom posten jag hämtade i brevlådan efter en dag i skolan. Insåg till min stora förtjusning att tidningen från brukshundsklubben hade kommit. I vanliga fall hade jag inte blivit så exalterad som jag blev i dag. Jag hade kanske läst några spridda bitar av tidningen på långa toalettbesök. Anledningen till min exaltation var att jag, en sextonårig liten pojke, har skrivit en artikel om hur man springer med hundar, och den tog upp en hel sida i tidningen! Och jag fick möjligheten genom att en journalist på tidningen hade följt min blogg och gav mig chansen att skriva ihop en artikel. Jag trodde aldrig att den skulle platsa i tidningen, för jag har ju aldrig varit en insnöad hundtok. Det var kul, och jag hoppas att det inte var sista gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0