Nakna pojkar

Efter dagens idrottslektion stod jag och några vänner i duschrummet i omklädningsrummet. Det finns endast två duschar, och det tar tid innan de blir lediga. För att ha en chans att få en dusch innan nästa lektion har börjat måste man vara på hugget. Därför står de flesta killar i duschrummet och trängs medan de väntar på en dusch att tillgå. Det är trångare än i en sardinburk, och de blir således även väldigt svettigt och varmt. I dag fördrev vi väntetiden, och duschtiden genom att ha en musklespänartävling. Vi stod alltså fyra snubbar i ett litet skrymsle, helt utan kläder, och spände våra muskler för varandra. Vi spände till vi storknade, och en given vinnare utsågs. Jag vann dock tyvärr inte, men jag ska arbeta på min muskelvolym så jag kan stå mig bättre i hård konkurrens efter sommarlovet. Om ni ligger på stranden och bättrar på sin solbränna i sommar och hör någon som frustar och stånkar så är det ingen misshandel, utan bara jag som gör armhävningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0