Pluggning pågår

Det är vansinnigt vackert väder ute. Jag tror att man slipper ha på sig en jacka eller tjock tröja i dag om man beger sig ut. Men jag hinner inte det, för jag måste plugga inför alla dessa prov som hägrar under veckan. Jag tycker att ett läsår borde sträcka sig från januari till december, så alla slutprov är när det är dåligt väder och ingen vill vara ute. Nu blir man ju bara depressiv när man inser att man kommer vara likblek och se ut som en ständig LAN:are på grund av alla prov som håller en inomhus. Men nästa helg, då hinner ingen på skolan med att studera, för då bygger vi våra bidrag till skolans årliga kortege. Vi kommer att vistas på skolgården 24/7 och bara äta varmkorv som kommer att säljas. Vi kommer även vara iklädda sexiga kortegeoverallar. Det blir fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0