Smyga på folk

Ni är säkerligen utomordentligt nyfikna på vad jag har hittat på under kvällen när jag inte har varit med vänner och hittat på någon skoj. Svaret är simpelt.

  Innan kvällsmaten kokade jag två varmkorvar i en gryta i köket. Jag gick in med korvarna på mitt rum och använde dem som trumpinnar när jag övade på ett jättehäftigt trumsolo. Jag satt på min skrivbordsstol och trummade mot mina knän. Det skvätte korvspad över hela rummet och tapeterna blev en aning missfärgade, men det blev ett sjukt härligt ljud!

  Efter kvällsmaten satte jag mig återigen på min skrivbordsstol, men den här gången hade jag inga korvar med mig. Jag tog på håret med mina händer och kände på lockarna. Drog fingrarna genom hårsvallet och log självbelåtet.

   När mörkret hade lagt sig över byn tog jag på mig varma kläder och smög mig ut på mina grannars tomter och stirrade genom deras fönster. Några tittade på TV, medan andra åt kvällsmat. Jag knackade på ett ätande pars fönster och tassade sedan försiktigt iväg utan att de lade märke till mig.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0