Stek och chill, som fan!

Ni kanske har upptäckt att jag har varit en inaktiv bloggare de senaste dygnen, och det beror helt och hållet på att denna gudsförgätna Internetsida håller på och fixa med sidan. Jag har alltså inte mig själv att skylla. Mitt hat till detta kommer att offentliggöras i ett snart kommande inlägg.


Det har varit lite segt att gå upp de två första dagarna efter påsklovet, det är säkert allt påskgodis och alla ägg som spelar ett spratt. Jag har inte försovit mig, men i går fick jag springa till bussen.


Dagen har varit väldigt trevlig, bortsett från att vi har haft en skoldag med sex smällfeta lektioner från tidig morgon till sen kväll. Rasterna har vi tillbringat sittandes på bänkar på skolgården eftersom det är ett väldigt skönt väder utomhus. Solen skiner och livet leker. Lärarna fick fånga in oss med lasson för att få oss att gå på deras lektioner, och det var inte lätt med tanke på att hela klassen, trettio elever, sprang runt som yra höns och glassade i solen.


Jag sitter nu, ätandes, och försöker smälta skoldagen och få det jag skulle ha lärt mig att smälta bort så jag kan fokusera på mina miljontals läxor och prov denna vecka. Sate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0