En cool sak

I går sken solen med en sådan kraft att svetten bildade pölar lite varstans på min kropp när jag cyklade hem från en kompis. Och när jag jobbade. Och åt. Och sov. Vad jag än gjorde och var jag än befann mig så svettades jag floder. Svetten gröpte ur fåror i min hud när den rann längs med kroppen. Hårbottnen var så svettig att jag kunde använde svetten som vax och göra fantastiska saker med mitt hår.


I dag har det mestadels regnat, och det har resulterat i att jag bara har legat i sängen och sölat hela dagen. Det är skönt att vila upp sig mellan arbetsveckorna hos gamlingarna. Det är utmattande att aktivera dem dagarna i ända. Det är den sannerligen.


Men nu är det uppehåll och solsken, och då passar mamma på att skicka ut mig med hunden. Men innan jag låter hunden uträtta sina behov och springa lite ska jag själv sätta mig på dass och pressa ut gårdagens mat ur magen. Kanske lite glass också.  


Kommentarer
Postat av: Lina

Känns skönt att bara kunna sitta inne coh dega hela dagen när det regnar. Hur skööönt som helst, :D.

2008-08-02 @ 16:38:49
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-08-02 @ 16:40:20
URL: http://bastakorridoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0