Konstig toalett

Efter en inte så hård arbetsdag följde jag med en arbetskamrat hem. Det var inte första gången jag var i hans enkla boning, men däremot var det första gången jag var på hans toalett.


Medan vi kokade spaghetti och stekte hamburgare kungjorde jag att min tarm var tvungen att tömmas, och det per omgående. Jag letade mig till toaletten, men när jag öppnade dörren och möttes av en toalettstol utan det där "ryggstödet" blev jag förvånad. Stack försiktigt ut huvudet ur dörren och undrade vad det var för konstig sak. "Det är en mulltoalett", fick jag som svar. "Man spolar inte, och skiten hamnar i en behållare i källaren".


Jag öppnade locket till toalettstolen och möttes av en djup avgrund som inte ingav någon trygghet alls. Ett djupt hål som sluttade ned mot helvetet. Satte mig på sitsen och hoppades att stolen, och jag med den, inte skulle rasa ned i behållaren.


Blev ändå positivt överraskad av att det inte skvätte vatten upp i rumpan efter att gårdagens mat lämnat kroppen, men tycker synd om min väns pappa som på regelbunden basis tömmer behållaren med all avföring i. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0