Nollning

I dag skall jag tillbringa hela dagen i min säng och bara ta det lugnt. Sedan fredagskvällen då jag var ute och drällde efter ettornas nollning har jag känt mig helt urlakad, och min öroninflammation blev knappast botad. Det var dock en trevlig tillställning, men den sög musten ur mig.


Efter en kinesisk måltid var jag och två av mina vänner redo att göra gräsplätten där nollningen var, osäker. Problemet var bara hur vi skulle hitta dit. Vi visste vilken buss vi skulle ta, men var vi skulle stiga av hade vi ingen aning om. Men på något makalöst sätt hittade vi rätt hållplats och vrålen och musiken vägledde oss till rätt plats när vi väl var avstigna.


Vi var dessvärre försena till nollningen, men det var full hålligång ändå.


Nu skall jag ta på mig kläder.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0