Shopping. Så många cravings.

I dag var jag tvungen att handla kläder, och eftersom det är en smärre omöjlighet att få med några killar på ett sådant uppdrag följde två shoppingstollar till tjejer med mig i stället. De skulle leda mig rätt i modedjungeln, och se till att jag fick något nytt och anständigt att trä kroppen i till skolstarten. Mitt krav var att det skulle vara billigt, och billigt kom jag sannerligen undan.


Vi gick först till H&M, eller så hade vi varit i andra butiker innan men jag har förträngt det. Vi åkte ned för en rulltrappa till herravdelningen, och tjejerna dök på kläderna som blodhundar. Jag gick lite förstrött och tittade på prislapparna på klädesplaggen, och när jag hittade något billigt frågade jag dem om det var mode. Det var det oftast inte.


Efter några minuter hade jag säkert tusen kilo kläder i min famn som vi begav oss till provrummet för att prova. Eller; jag provade och tjejerna ryckte och drog i mig. Vek byxben och hummade. Använde ord jag ej förut hade hört och än mindre förstod.


Efter några års provande kom jag i varje fall ifrån affären med en tröja, en billig tröja. Mina vänner hade blivit förälskade i ett par byxor i den affären som dock inte fanns i min storlek, så vi satte oss på en buss för att åka till en annan H&M-butik i staden. Väl framme blev flickorna eld och lågor när de hittade byxorna i min storlek. Det gnistrade i deras ögon. Den lyster jag såg där blir svår även för ett barn i en godisfabrik att överträffa. De drog med mig in i ett provrum, slet nästan av mig mina egna byxor och dreglade hinkvis med saliv när jag fick på mig byxorna. "Jag är så glad att byxorna fanns i din storlek här, Adam!" sade den ena av dem medan den andra höll med. "Ja, de är väldigt sköna." höll jag med.


Vi stod i provhytten länge och väl - det var en enorm provhytt - och jag mannekängade och vickade på rumpan som den mest erfarna modell. Förvånades över att ett par byxor för endast två hundra kronor kunde vara så sköna och ha en sådan kraftig pussy magnet, som Borat skulle ha uttryckt det, som byxorna jag köpte har.


Vi hann, trots vår långa shoppingrunda, med att fika. Fika behövs otvivelaktigt när man shoppar, det kan vilken snubbe som helst intyga som har varit och handlat kläder tillsammans med två ivriga tjejer.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0