Gubben nr 1!

Under dagen har jag och mamma varit i Ullared på Gekås och handlat allt möjligt som får plats mellan fyra väggar. De flesta besökare var medelålders män som blev ditsläpade av sina fruar och gjorde allt som stod i deras makt för att hålla korpgluggarna öppna och inte falla in i en lika djup sömn som en person i koma. De stod och hängde på kundvagnen medan deras respektive valde kläder åt dem.

I dag har jag, pappa och min lillebror mätt våra armar och midjor för att se vem som egentligen är den manligaste familjemedlemmen. Om jag lyckas skaffa en sex centimeter omkrets på mina armar är jag i kapp pappa! Midjan får jag jobba lite mer på, men han är på god väg att bli en skrumpen lite gubbe vars muskler förtvinar för var dag som går så det blir förhoppningsvis inte en stor utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0