House är skäggig!

Hela eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat vid datorn för att skriva min musikuppsatts om Bruce Springsteen. Efter att en snubbe i klassen redan har redovisat och lämnat in en uppsatts om honom till musikläraren så ska jag göra allt som står i min makt för att överträffa honom. Uppsattsen börjar faktiskt arta sig. Pappa har nämligen en gammal bok om den gamla uven Bruce i sina gömmor och den ska bli mitt trumfkort som ska ge mig saftig information som inte ligger ute på internet!

Nu ska jag bege mig till TV:n och titta på doktor House och hans färdigheter inom vårdsektorn. Han är en riktigt hyvens gubbe som även är lite halt på grund av en bortopererad lårmuskel. Jag missade tyvärr förra veckans avsnitt på grund av att jag befann mig hos vänner.

I morgon har jag sovmorgon och det ska bli olidligt trevligt att kunna sova två timmar längre än vad jag brukar göra på skoldagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0