Hungrig snart!

I dag har jag bara två lektioner! Haleluja! Detta fenomen beror på att vi både har våran ordinarie sovmorgon och dessutom är det vissa i klassen som ska ha utvecklingssamtal på eftermiddagen, och det är schemabrytande! Det innebär att vi bara har samhällskunskap och idrott. Men jag som bor i bonnaland blir tvungen att vänta 75 minuter från det att vi har slutat till bussen kommer. Men det gör inget, jag och mina vänner kan nog hitta på något trevligt att göra.

Jag har ingen förståelse för skolans schemaläggare på grund av att han lägger våra idrottslektioner efter lunchen. När vi har idrottat klar skulle det ha suttit fint med en rejäl biff, potatis och sås, men vi måste vänta tre timmar innan vi kommer hem och kan få i oss ett skrovmål. Vi är inte så koncentrerade på lektionerna efter idrotten. Vi sover.

Nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0