Inga läxor!

I går hade jag absolut inga skolarbeten som behövdes göra hemma. Jag är inte van vid det så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. I brist på fantasi så sträckte jag ut mig raklång i sängen och sov i en timme, sedan läste jag och åt. Helt plötsligt började House och sedan var det sovdags! Jag ska försöka klämma in en tupplur mitt på dagen oftare, det gör underverk!

Annars så har det inte hänt något vettigt. Förkylningen envisas med att vara kvar och jag börjar inte förrän tio i tio i dag. Sovmorgon är alltid uppskattat!

Nu väntar duschen!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

om man långspringer mycket är det bra med vetenskapliga tupplurar på dagen - vill jag påminna mig.

2008-02-28 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0