Jag är ett geni

I dag tog min fysiklärare sig vatten över huvudet när han gav oss en uppgift som han själv inte kunde lösa. Efter många stunder av konstant tänkande så var han tvungen att modifiera uppgiften för att den skulle vara lösbar.
   Vi har även fått reda på att vi måste välja mer ämnen än de redan valda IV-kurserna. Jag ska välja Fysik B eftersom de andra ämnena är till för de som vill bli arbetslösa eller jobba på ICA. Jag ska försöka rucka på fysikens lagar och göra banbrytande upptäckter som kommer placera mig på samma sida som Einstein och Newton i historieböckerna. Jag ska lyckas upphäva solens gravitationskraft så att jorden flyger ut i universum och vidare till en annan galax där vi kan leva ett liv utan ständig fruktan för hudcancer. Jag ska dessutom skapa materia ur tomma intet och motbevisa Newtons nollte lag. Observera att jag ska göra detta under mitt andra år på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

här finns verkligt geniala rader!

2008-02-28 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0