Maten är enformig!

Det är något speciellt med att vara ute på nattliga strövtåg när alla andra sover sött. Det enda som hörs är en uggla som försöker locka till sig en uggletjej så de kan mysa. Man går där och tänker lika klart som en påtänd knarkare, men ändå får man en hel del smarta ideer. Jag tror det beror på att det inte släpps ut lika mycket bilavgaser som förorenar hjärnan under natten som det gör under dagen. Jag ska flytta till Mount Everests topp där jag ska komma på meningen med livet, lösningen på den globala uppvärmningen och vilken glass som är godast.

Jag funderar på vad jag ska laga till lunch i dag. Spaghetti och köttfärssås är alltid uppskattat hos mig och min broder från samma moder. Fast det blir lite enformigt att äta pasta varje dag då jag och bror är ensamma hemma. Undrar hur det ska gå när jag flyttar hemifrån? Jag måste bli rik så jag har råd att äta på resturang varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0