Sladdrigt

När ni nu ser att ännu en dönick har skapat en blogg här undrar ni säkerligen vad jag ska skriva om. Jag lovar att jag inte kommer skriva någon sjuk modeblogg eller låtsas vara en shoppingguru som handlar kläder för sinnessjukt mycket pengar varje månad. Jag gillar att gå klädd i sladdriga kläder och se ut som en liten gammal uteliggare, fast mitt självkurage hindrar mig fran att göra det i skolan, så då klär jag mig mer propert.

Nu ska jag alldeles strax bege mig i väg till några vänner. Vi ska tillsammans försöka hitta Karma och försöka förstå varför George W. Busch är president när han egentligen är en zombie som äter vicepresidenter till frukost. Granskar ni hans sladdriga ansikte riktigt noga kommer ni upptäcka att hude flagnar på de flesta ställen och att där under finns en elak och rutten zombie vars mål är att förvandla jorden till zombiernas bästa resturang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0