Snål

Jag har varit snorig och klumpig i halsen hela dagen. På idrotten lekte jag och en tjej bodybuilders i gymmet eftersom vi var invalida och inte kunde vara med på vad de andra gjorde. Efter idrotten hade vi en enorm håltimme innan vi skulle gå till ett sjukt ställe som heter Navet och lära oss om väthuseffekten (som om vi inte redan har fått nog?). Vi letade billiga smörgåsar både på ICA och fik, men på Högskolan fann vi smörgåsar som endast kostade se kronor styck! Det var ett sådant fynd att jag slog på stor oh köpte tre stycken. Med mat i magen och humöret i topp spatserade vi vidare till Navet där vi blev bjudna på te.

Jag ska redovisa min musikuppsatts om Bruce Springsteen för klassen i morgon. Jag ska läsa i genom den nu så jag vet vad jag ska säga. Pappa äger en hemlig bok om Bruce så jag har ett par fina fakta som ess i rockärmen. Jag ska berätta saker så otroliga att läraren tappar hakan och sedan ägnar hela sitt liv åt att ta reda på sanningshalten i mina påståenden. Han kommer så klart upptäcka att de är 100 % sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0