Sova naken

På något otroligt vis känner jag mig sömnig nu, fastän jag vaknade klockan tio i morses. Jag vet inte hur jag ska tackla tröttheten annat än att lägga mig i min varma och sköna säng och sova och inte vakna upp förän en ny dag har börjat. Men sömnen infinner sig inte innan jag har läst en bok en timme (hur trött jag än är så kvarstår detta faktum). Jag har ingen bok kvar att läsa. Jag hinner inte styra kosan till biblioteket innan måndag, så jag tvingas glatt läsa någon underlig bok som är gömd i en bortglömd vrå i bokhyllan. I värsta fall tvingas jag damma av min samling av serietidningar och se om Fantomen fortfarande är lika häftig när han märker Shingpiraterna med sin döskallering. Fantomen är manlig. Han beställer mjölk på krogen, det ska jag också göra när jag blir tillräckligt gammal för krogbesök!

I morgon ska jag och mamma åka till Gekås i Ullared och agera likt Sveriges värsta shopaholics. Vi ska bränna pengar som om de växer på träd. Men jag tänker inte lägga ut miljontals bilder på vad jag har köpt som alla fjortisbrudar gör! Jag låter det skrivna ordet vara tillräckligt för att tillfredställa er hunger.


Kommentarer
Postat av: isabella

Välkommen!

2008-02-15 @ 14:42:46
URL: http://halvtvuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0