Svett! <3

Jag har slagit nytt fräschhetsrekord! Senast jag duschade var i fredags morse, och nästa gång jag ska duscha är i morgon bitti. Det blir lätt så när jag är förkyld och snörvlar. Jag luktar väldigt gott och mitt hår är flötigt. Jag vågar inte ta av mig mina strumpor om det luktar för illa. Lökringarna i mina armhålor är inte att förakta.
   Jag blir smått galen eftersom jag inte har varit utanför husets fyra väggar en enda gång i dag och hela förmiddagen tillbringades vid min musikuppsatts, som nu är klar!

Jag orkar inte skriva någor mer förutom att hunden har mens och bär blöja så att inte hela huset ska bli blodigt. Jag kan inte göra annat än att skratta åt henne. Ha, stolle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0