Myrfarm



Som bekant så bor jag i en riktig håla, och på grund av den tristess som ofta infinner sig här så bestämde jag och en kompis oss för att göra något annorlunda. Vi tog min mammas bästa gurkburk och fyllde den med jord. Lite diskret bar vi den jordfyllda burken tills vi kom fram till en myrkoloni. Där fyllde vi burken med dessa små insekter.


Vi är sjutton år och folk sneglade lite misstänksamt på oss när vi plockade myror till vår myrfarm. De undrade nog om vi var retarderade och vagt utvecklingsstörda. Men vi offrade oss för en god saks skull: föda till mina fiskar!


Vår image har troligtvis ändrats drastiskt idag, åt det negativa hållet.  Först leker vi kungar i ett myrrike, och sedan lekte vi som dårar på en lekplats samtidigt som ett skinhead studerade oss och försökte klura ut på vilket sätt han effektivast och mest tillfredsställande han skulle döda oss.


Vi matade våra myror med en halv sockerbit.


I morgon ska jag börja arbeta på ett ålderdomshem. Kommer bli segt att gå upp så tidigt på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHA NAAAAAAAAAAW! HAHAHAH :P

2008-07-13 @ 22:53:05
URL: http://karinekeblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, måste få 30 besökare till på bloggen, annars vinner min syster över mig(tävlar mot henne idag). snälla hjälp mig! (A) RegalEmma.blogg.se

2008-07-13 @ 23:18:25
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0