Jag är vampyrisk

Under sommarlovet ska jag ta igen all sömn jag förlorat under det senaste skolåret. Jag ska sova som en klubbad säl så jag är redo att börja tvåan utan att sova på lektionerna. Det skulle med all säkerhet ha medfört negativa biverkningar i betygen, både för mig och för mina bordskamrater. Jag brukar nämligen prata och gå i sömnen, och då vet man aldrig vad jag kan hitta på. Jag kanske äter upp pennorna för dem som är flitiga och arbetar, eller dunkar huvudet i bordet så hårt att golvet går sönder. Man vet aldrig. Det är farligt att vara i min närhet när jag sover, det kan jag garantera. Fråga bara de som vet... Fråga de som har blivit bitna av mina vampyrtänder. Fråga dem och få reda på vad de tycker. Du känner igen dem genom två lika stora bitmärken på den högra sidan av halsen, precis vid halspulsådern, och de är även en aning bleka på grund av blodförlust.


Jag är en vampyr som bits när jag sover.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ojoj! Det där låter farligt!

fast prat i sömnen är ju sött ,. :P

2008-06-08 @ 11:18:04
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: fanny

coolt att vara vampyr. :)

2008-06-08 @ 11:19:26
URL: http://fannyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0