Jag ska bomba en byggnad

Fotbollsmatchen mellan Sverige och Ryssland i går skulle ha blivit en enkel transportsträcka till kvartsfinalen, om man hade lyssnat på de så kallade experterna inom området. Det finns bara en sak att säga angående den otvivelaktiga förlusten: Sverige blev så jävla ägda. De blågula spelarna trippade omkring som om de vore ett gäng fyrtioåriga kvinnor på världspremiären av Sex and the City, medan ryssarna rusade fram som brunstiga tjurar och mosade allt motstånd i sin väg.


Jag ska isolera mig från utländsk kontakt tills denna match är glömd, eftersom jag annars kommer bli hånad och utskrattad så till den grad att jag får för mig att bomba det internationella fotbollsförbundets huvudsäte för att se till att fotboll aldrig mer spelas på vår planet. Den enda kontakt med fotbollen våra avkommor kommer att ha blir när de läser om den i sina historieböcker i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0