Min omvandling till en apatisk ponke

Jag är lite urlakad i dag. En efterhängsen och irriterande förkylning vägrar släppa greppet om mig och håller sig kvar som en fästing gömd i en långhårig hunds vildvuxna päls. Jag har försökt att bli av med förkylningen genom att rusa som en vild tjur in i en solid betongvägg, men det hjälpte lika lite som när jag försökte gräva ut den ur näsan med hjälp av ett par kinesiska ätpinnar.


Jag ska troligtvis bara försöka ta det så lugnt som möjligt i dag, och försöka kurera mig i den mån det går. Bädda ner mig i min säng och sova och läsa. Jag ska göra det så innerligt och med hela mitt hjärta så att mina föräldrar tror att jag har blivit apatisk. Fast apati ska jag försöka undvika. Så gott det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0