Mitt egentillverkade knark

Ha förtröstan, kära läsare. Jag ska anstränga mig till det yttersta för att publicera ett inlägg eller två i eftermiddag. Tiden tryter, och nu på morgonen får ni nöja er med denna rappakalja.


Jag hör av mig på detta sätt eftersom jag inte vill att ni ska tro att jag har gått ur tiden av för mycket fritid, typ. Jag är vid liv, även om jag kan verka en aning borta till sinnet. Men jag har inte stiftat bekantskap med någon illegal drog eller inandats för mycket helium, åh nej. Men jag misstänker att min egen kropp på ett makalöst sätt har lyckats frigöra någon form av knarkhormon, så jag på ett naturligt sätt lever i en värld full av rosa moln och elefanter som flyger genom att vifta med sina fladdriga öron.


Men snälla; tipsa inte polisen, så är ni jävligt snälla. Jag håller nämligen på att utvinna denna knarkhormon ur min kropp, så jag kan massproducera den och sälja den till er som vill leva i ett rus som aldrig tar slut. Men den blir sannerligen inte billig när jag annonserar ut den på blocket.se. Sannerligen inte...


Kommentarer
Postat av: Niki

OJ?...

2008-06-28 @ 11:27:59
URL: http://nikuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0