Ägg

I dag var jag duktig. Klassen slutade tidigare från dagens sista lektion, men i stället för att sätta mig på bussen och åka hem så satte jag mig i datorsalen och tog växthuseffektarbetet i nackskinnet och satte i gång ordentligt med det. Jag planerar att skriva mycket mer i morgon då jag och hälften av klassen slipper fysiken eftersom den andra halvan har labb. Jag vill gärna ha klar min del av grupparbetet relativt snart eftersom nästa vecka är en massiv vägg av prov, inlämningar och redovisningar. Det blir oftast så oerhört jobbigt om man ska skriva en hel uppsatts dagen innan den ska vara inlämnad eller börja öva på ett enormt prov i bussen till skolan samma morgon det ska skrivas. Men om två och en halv vecka är det påsklov och då ska det förtäras ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0