Blött!

Klockan är strax över tio och jag har redan hunnit med att skriva på min naturkunskapsuppsatts! Det är extremt tråkigt, men jag har fått ihop fyra och en halv sida och mina två gruppmedlemmar har säkert skrapat ihop något liknande, så det är nog mer än tillräckligt. På fredag eller måndag ska det redovisas och då gäller det att ha läst igenom det man ska prata om. Gruppen får endast tio minuter på sig så det blir ungefär tre minuter och tjugo sekunder att prata per skalle. Det känns väldigt lite för ett såpass stort arbete.

Nu ska jag bege mig ut med hunden på en promenad. Det regnar. Jag ska ta på mig pappas gigantiska gummistövlar och klampa omkring i dem så ordnar sig det. Fast vänster stövel läcker... Jag får väll hoppa som en känguru över alla gyttjepölar och trippa på tå mellan de hala rötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0