Grävde i toaletten

Jag var precis på toaletten för att tömma tarmarna på gårdagens mat. Jag upptäckte att toalettpappret var slut och skulle således byta rulle för att göra det så bekvämt som möjligt för mig. Jag öppnade det vita locket på toalettpappershållaren och fick syn på den tomma rullen. Lyfte upp den och med den så kom även träpinnen som man trär sätter i hålet i mitten av rullen så att rullen kan spinna runt sin egen axel när man rycker loss en bit papper för att torka sig. Jag skulle göra ett häftigt trick och utan att röra vid träpinnen föra över den till den nya rullen toalettpapper. Jag siktar och synkar rullarna med varandra och pinnen börjar sin vandring. Ut från den gamla rullen och in i den nya, allt går fortfarande helt enligt planen. Men, vad jag inte tog med i mina beräkningar var att pinnen fortsatte sin resa efter att ha varit endast på ett kortvarit besök inuti den nya rullen, där den var tänkt att stanna, eftersom jag glömde täcka för hålet på bottnen av rullen. Och med min maximala otur så är det klart att träpinnen faller rakt ner i toalettholken. Det var ett sant nöja att plocka upp pinnen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Därför gör jag
a l l t i slowmotion i badrummet/toan för att slippa just sådana incidenter. Det har hänt alldeles för mycket sånt i mitt liv nämligen... *blä*

2008-04-01 @ 11:25:08
URL: http://assar.bloggagratis.se/
Postat av: bobobobo

Shit happens sometime! (ler stort)
kram

2008-05-04 @ 03:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0