Jag är bankrutt

I går kväll gjorde jag och fem av mina bekanta staden osäker. Vi traskade först omkring i blindo utan att veta vilken restaurang vi skulle äta på. Efter många förfrusna kroppsdelar senare enades vi om att låta en Kinarestaurang bredvid busstorget få äran att låta bespisa oss.

    Vi anlände och glades över att vi var de enda besökarna. Vi beställde vad vi ville ha och smörjde kråset. En av mina vänner beställde räkor med njure. Efter att ha provsmakat det så upptäckte jag att det faktiskt inte var så tokigt, mycket godare än lever. Njuren lämnade dock efter sig en unken eftersmak som sänkte slutbetyget drastiskt.

    När även efterrätten var uppäten och det var dags att betala så upptäckte jag till min stora förtvivlan att jag, efter att ha betalat, endast hade två kronor i plånboken. Jag tvivlade på att jag någonsin skulle få återse min hembygd igen eftersom det är svindyrt att åka buss. Problemet löste sig dock bra eftersom jag, som den fattiglapp jag är, fick låna pengar av en snubbe som satt på min högra sida under måltiden.


Kommentarer
Postat av: kalla mig blomman.

Jösses..jag hamnade här genom att att ha läst skumma pro-ana bloggar hela kvällen,fråga inte varför. Såg att du hade kommenterat och gillade ditt bloggnamn. Jösses du, nu har jag ägnat någon timme sådär för att se hur en 16 årig pojke tänker...tro mig du är smartare är dom flesta 22 åringarna som går i min klass på högskolan. Keep up the good work dude.

2008-03-28 @ 00:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0