Jag är en fjortis

Dagens skoldag är inte mycket att hänga i granen. Jag börjar klockan kvart i tio med samhällskunskap. Sedan har klassen en nittio minuter lång matrast och sedan börjar idrotten. Efter idrotten slutar vi eftersom att alla lektioner efter den är inställda för att lärarna ska på ett möte i aulan. Inte en så ansträngande dag med andra ord. Men när jag kommer hem måste jag studera som en besatt plugghäst. I morgon ska jag redovisa en bok jag har läst inför klassen, så det måste jag förbereda mig inför. Jag ska även skriva ett fysikläxförhör på cirka tjugo sidor och lämna in grupparbetet om växthuseffekten. Det blir en massiv pluggning efter skolan. Men när Men in Trees börjar är jag bänkad framför tv:n!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-19 @ 09:11:03
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0