Jag är en nörd

Under den senaste timmen har jag letat efter den bästa bärbara datorn till ett relativt lågt pris på Internet. Jag har insett att med en egen dator kan jag ta bloggandet och skolarbetet till en helt ny nivå. Jag tror även att det blir mer komfortabelt att ha möjligheten att sitta i en mjuk säng med datorn istället för att ha rumpan på en knarrig kontorsstol, då datoranvändandet är nästintill outhärdligt.


Tänk er in i min situation. Jag sitter på en röd stol. Stolen gnisslar och knarrar och sjunger en klagosång som om den försöker sjunga sig fri från smärtan som jag åstadkommer när jag rör mig. Som hämnd för mitt misshandlande vinklar stolen ryggstödet in mot min rygg så jag utvecklar ett ryggskott endast värdigt skogsarbetande gubbar. Jag blir arg på stolen och datorn blir lidande eftersom jag tvingas stänga av den om jag vill behålla min rygg i några år till. Datorn Dell blir förbannad och hämnas genom att lagga och vara allmänt seg nästa gång jag startar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0