Jag är kär

Hundskrället är fortfarande på vift, hon har nu varit på rymmen sedan i måndags. Jag förstår inte vad som har tagit åt henne. Hon rymde från hunddagiset, som hon absolut inte ville lämna när hon åkte därifrån förra sommaren. Hon har aldrig förr haft rymmarinstinkter men helt plötsligt gör hon en rymning som självaste Houdini skulle ha varit stolt över.


Efter att ha tittat på finalen i Let´s dance så har jag upptäckt att min stora kärlek här i livet är Tony Irving. Han är en riktig man som har väntat hela säsongen av programmet för att få visa sina färdigheter på dansgolvet, och i finalprogrammet slog hans önskan in och han skakade loss likt en äkta magdansös. Tony, vilken snubbe!


I morgon ska jag gå upp relativt tidigt för att kunna klämma ut maximalt av dagen. Jag har saker som behöver göras en stor del av förmiddagen, och dessutom så måste jag ha ett läsningsmarathon, det var nämligen över en vecka sedan sist. Jag får se om jag har tid att hitta på något trevligt med mina kamrater.


Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0