Jag är ohygienisk

Efter att ha studerat engelska en stor del av förmiddagen var det skönt att strunta i orden från helvetet och tillbringa lite tid springandes utomhus i tövädret. Det var i dag mitt dolda hat för engelska ord vällde fram likt en gigantisk flodvåg. Jag är hatet personifierat. Jag vill bara ta min engelskabok, stoppa in den i braskaminen och tända eld på den. Samtidigt som det brinner en eld som varenda pyroman skulle ha varit stolt över i min kamin så ska jag skratta och se min plågoande slukas av lågorna. Men så kan jag inte göra om jag vill ha ett bra betyg...

    Under löpturen höll jag på att få en koldioxidförgiftning, typ. Det kändes så. Jag blev så andfådd och andades snabbare än en hund i en bastu. Jag blev trött.

    Efter löpturen duschade jag och bytte underkläderna som jag har burit ända sedan i onsdags. Jag blir lätt väldigt hygienisk och fräsch när jag tillbringar ett par dagar inuti huset utan att beblanda mig med utomstående individer. Men ju längre tid det har gått sedan man senast duschade desto skönare är det att duscha.


Nu känner jag att det tränger på så jag måste besöka männens fristad; toaletten. Efter den underbara stunden ska jag återigen dyka ner i skolböckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0