Jag är utom kontroll

I morses vaknade jag kvart i tre av ett trängande behov av att tömma urinblåsan. Jag tassade på tå till toaletten för att inte väcka mina sovande familjemedlemmar och lät kisset flöda. När jag var klar och återigen låg i min säng för att försöka somna var jag inte alls trött. Jag kunde inte somna om. Jag försökte, och jag ville verkligen, för vad ska man göra klockan tre på natten? Men jag somnade inte, utan låg vaken till omkring kvart över sju då jag bestämde mig för att det fick vara nog. Jag steg upp och var pigg som en lärka. Det är konstigt att jag inte är trött efter att endast ha sovit tre timmar i natt. Men det är effektivt. Om detta fenomen visar sig fler gånger ska jag stiga upp och göra något vettigt av tiden i stället för att slösa bort den i en varm och mjuk säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0