Isbad

Under ungefär en veckas tid har solen skinit och det har varit ett lovande väder inför skoldagen som komma skall, så jag har endast tagit på mig en t-shirt på överkroppen när jag har gått hemifrån. Det är skönt till det inte blir det. Så snart jag har kommit till skolan börjar det blåsa som om miljontals orkaner slogs om herraväldet i luften ovanför mig samtidigt som någon doppar mig i en isvak med jämna mellanrum. Som ni nog förstår så blir det väldigt kallt, och jag ångrar innerligt att jag inte tog på mig mer kläder på kroppen. Därför ska jag ta lärdom av mina misstag och förse mig själv med ordentliga plagg så jag är förberedd inför alla möjliga väderförändringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0