Lång skoldag

Dagen har inte varit speciellt ansträngande, fast trots det så är jag trött. Dagens första lektion, fysik, var inställd eftersom vi hade ett fett fysikprov i går och alla i klassen vägrade tänka i fysiktermer i dag så vår lärare gav vår vilja till mötes och gav oss ledigt. Efter den inställda fysiklektionen hade vi musik, vi lyssnade på Rix FM och hade betygssnack, jag fick VG. Lektionen var över på några ögonblick, och efter en lång håltimme hade vi svenska då vi skulle ha gjort något vettigt, men vi råkade prata för mycket så det blev inget gjort. Det är dåligt för nästa vecka är gröttjock med inlämningar, prov och redovisningar som aldrig kommer att bli hunna (låter som ett normal slut på en mening). Efter svenskan åt vi mat, och tog oss sedan fem våningar upp i skolans byggnad och hade engelska, men även betygssnack, och jag blev glad över mitt eminenta betyg på de nationella proven; Mycket Väl Godkänd. Efter den trevliga nyheten fick vi tillbaka de nationella proven i Matematik A, där det gick åt helvete för mig på del 1, men jag räddade i alla fall ett VG genom att spika nästan alla uppgifter på del två. Skönt. Efter matten hade vi samhällskunskap där vi skrev uppsats, men jag ville istället sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0