Marknad

I går var det vårmarknad här i staden, och jag och en vän var inte de som stannade hemma. Han tog på sig sin Auto Cooling Systemjacka, och jag tog på mig min vanliga jacka, och sedan var vi på bussen som tog oss till marknaden. Det var en hel drös med stånd där det såldes mestadels onödigt krimskrams, men det fanns även många bra att ha-saker, till exempel godis. Vi tog en fika på ett fik som låg i en mystisk gränd, men till vår stora förvåning var det inga motorcykelknuttar eller mördare som var där, bara en massa fina tjejer.

  Marknaden tog slut, och alla stånd blev nerplockade. Jag och min kompis kunde dock inte ta oss hem, utan vi fick vackert vänta till vår buss kom. Det åker väldigt få bussar till vår by, speciellt på helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0