Orsaken till schzofreni!

Jag är alldeles lyrisk över en upptäckt jag precis gjorde. Jag är så begeistrad att jag måste dela med mig! Jag lyssnade på musik i stereon, och hade precis skickat iväg ett sms till en kompis, och jag visste att svaret inte skulle dröja. Helt plötsligt började det låta som om en bisvärm hade tagit stereohögtalarna i besittning för det surrade som fasen, och strax därpå mottog jag smset. Jag tror att smsen skickas på riktigt, genom luften, inte som radiovågor, utan som pyttesmå brev till sin mottagare. De går igenom allt, människor, väggar och guldtackor, på grund av dess låga densitet och minimala yta. Fast ett material har de svårt att passera, och det är hjärnsubstansen. Jag brukar komma på mig själv med att tänka tankar i smsform och nu har jag svaret på varför! Hjärnan fångar upp smsen, så nu slipper jag oroa mig nästa gång jag börjar tänka på att jag måste handla tvättlina innan jag ska åka till skärgården med mina söner. Tvångstankar är egentligen sms som har kommit på vift! Personer som hör röster är bara personer som lättare fångar upp sms! Har jag rätt? Vem har hört talas om tvångstankar, schizofreni eller någon annan psykisk åkomma innan konsten att skicka sms uppfanns?


Ibland får jag riktiga snilleblixtar! Nu ska jag bara komma på hur man skickar sms från hjärnan, så slipper jag nog att arbeta när jag blir vuxen.


Nu hoppas jag att det snart börjar surra i högtalarna igen så jag kan beblanda mig med mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0