Pekdon

Jag satt på altanen och sölade i solen. Läste i en bok. Drack iskall mjölk. Levde livet, rent ut sagt. Jag bestämde mig för att det fick vara nog med det goda så jag tog mig själv i kragen och drog in min till mitt rum. Jag startade min bärbara dator, och medan jag loggade in öppnade jag fönstret för att låta lite av vårluften sippra in till mitt rum. Jag sträckte sedan på mig, och kände att jag skulle må bra av ett träningspass. Det får bli när sommarlovet börjar, tänkte jag. Gick sedan och satte mig vid skrivbordet och datorn, förde mitt svettiga finger längs med synaptics pekdon, som är den bärbara datorns motsvarighet till den stationära datorns mus. Jag upptäckte att ett svettigt finger och synaptics pekdon inte var en utmärkt kombination, och svor åt mig egen dumhet. Jag tvättade sedan händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0