Skolan

Skolan är ett rent och skärt vansinne. Bortsett från att alla elever inte vet vad som är upp och ner och därför klättrar på allt och alla så syftar jag på vilka feta arbeten och prov lärarna ger oss. Vilken övergödd amerikan som helst hade verkat liten i jämförelse till dessa hutlöst stora arbeten och prov. Jag vill bara ta en bensindriven motorsåg, ställa mig på katedern och brumma med motorsågen så att mitt vrål i all ilska ska verka mer respektingivande. Sedan planterar jag ett träd för att motverka utsläppen av koldioxid jag orsakade med motorsågen och tvättar sedan av mina fotavtryck från katedern. Någon måtta får det vara. Jag behöver föresten köpa nya skor, och tofflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0