Tandläkaren

Jag skriver en uppsats i svenska. Det går inte som på en räls, och jag har mycket kvar att göra i morgon. Men jag tror att jag går till sängs nu, och hoppas att jag slipper sitta uppe och kämpa hela natten i morgon så uppsatsen blir klar tills på fredag. Jag ska krydda texten med trevliga anekdoter som ger den ett stort underhållningsvärde och ett förhoppningsvis högt betyg.


Jag blir kluven i tu av alla olika bud på hur ofta jag ska äta. Eftersom jag är tanig som en sticka så säger min dietist att jag ska äta så ofta och så mycket jag kan. Men min tandläkare sa i dag att mina tänder hade tagit skada av mitt storätande så jag måste äta mer sällan. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill ju både ha friska tänder och en frisk kropp. Jag tycker att tand- och sjukvården borde synkronisera sina utlåtanden så man får någon rätsida på vad de talar om för en.


God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0